luni, 24 noiembrie 2008

Cautarea unui site dupa cuvinte cheie -"interfete web"

De ce ne-ar interesa acest subiet?
Sa presupunem ca ne-am facut un site. Si vrem sa il facem cunoscut. Poate vrem sa vindem ceva, sau poate vrem sa castigam niste bani din publicitatea pe site-ul nostru. Sau poate vrem sa luam o nota mare la proiect cand cauta proful "Interfete web" pe Google...Fiecare cu dorintele lui.
Dupa ce am impartit adresa web in stanga si in dreapta, dupa ce am dat mass la toata lista rugandu-i cu disperare sa ne viziteze, macar asa...sa dea un click, fiecare cu ce idei a mai avut sa mai aduca un vizitator doi pe site, ramane sa aducem pe pagina noastra web si vizitatorii real interesati. Cei care cauta o anume informatie, intra pe un motor de cautare si scriu cateva cuvinte cheie, sperand ca vor gasi ceea ce au nevoie. Aici vrem sa ajungem, si vrem sa fim descoperiti de cei carora ne-am dorit sa ne adresam de la bun inceput.
Este dovedit ca 95% dintre ultizatorii de internet folosesc motoarele de cautare pentru a gasi.
Si, cei mai multi dintre ei se vor multumi sa "rasfoiasca" primele 4-5 linkuri...hai sa zicem...primele 2 pagini de rezultate. Vrem sa fim acolo! Poate,daca le oferim informatii de calitate ne pun chiar la bookmarks!

Buuun....Ce e de facut?

Ar trebui sa folosim cuvintele cheie sau frazele relevante pentru continutul site-ului. Ar fi o treaba sa scriem de 2000 ori cuvintele "Interfete web" pe fiecare pagina din site....dar....oamenii ar pleca dezgustati si hotarati sa nu se mai intoarca pe site. Daca incerci sa vinzi rame foto la tine pe site, nu alege cuvinte cheie gen: poze femei, chat, laboratoare rezolvate, etc....

Cuvintele cheie, se numesc "cheie" deoarece sunt reprezentative pentru site-ul tau. Sa presupunem ca esti tot vanzatorul de rame. "Vanzare rame foto", "rame foto", ar fi , probabil, cele mai potrivite cuvinte pe care le poti alege. Evident, la noi, e "Interfete web"..:P

Cauta sa folosesti cuvinte care sunt cautate destul de des pe internet. Fa un research, te vei dumiri.


Cuvinte cheie putin folosite - nu ma contrazic aici cu ce am spus mai devreme, cuvintele putin folosite sunt cele cu o competitie scazuta, ofera mai putine rezultate la cautare, deci au fost folosite de mai putini oameni si iti ofera mai multe sanse sa fii si tu vizitat de "cautatori". Exista tooluri pentru asta pe internet, chiar Google are:https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal . Iti poti face o idee cam care este competitita pentru cuvintele alese de tine.

Cuvintele cheie sunt ceea ce cauta potentialul tau vizitator. In functie de cum ai folosit si ales aceste cuvinte, iti asiguri un client, un vizitator, un partener.

Succes la alegerea cuvintelor cheie, speram sa nu fie "interfete web" sau "interfete evoluate", as prefera sa nu faceti nici un site legat de asta pana la sfarsitul semestrului, dar daca faceti, contactati-ne totusi pentru un link exchange.

Niciun comentariu: