luni, 5 ianuarie 2009

Reclamele Web

Publicitatea online a ajuns la cifre de afaceri de zeci de miliarde de USD, crescan de la an la an.

Campaniile online sunt acum la fel de importante si aproape la fel de scumpe ca si cele offline, ba chiar incepe sa devina mult mai important ca o firma sa isi puna sigla pe un site web foarte vizitat decat pe un banner pe un magazin din centrul orasului. De ce?

Sa luam un exemplu simplu: Pleci spre servici. Vezi reclame la semafoare, la metrou, pe blocuri ..etc. le vezi si treci mai departe. Mai apoi..ajungi la birou si iti verifici mailul (cam printre primele lucruri pe care le face un anagajt in ziua de azi). Vezi ceva interesant. O reclama la un credit ipotecar, sau o reclama la un nou magazin de haine. Iti este foarte usor sa dai un click pe site-ul firmei respective si ..... in decurs de 5 minute...compania respectiva tocmai si-a castigat un client!!

Sigur....nu intram pe fiecare banner pe care il vedem pe internet, dar ne e mult mai usor sa dam un click, decat sa ne deplasam pana la sediul firmei X si sa vedem cam ce ne ofera.

In anul 2000 ca sa iti tii bannerul pe un site cu un trafic intens, costa de la 20$ pana la 50$ pe ora.
Azi vorbim de mii de euro pentru o ora de tinut sigla pe un site vizitat!

Niciun comentariu: